بررسی این گزارش در مورد طراحی وب سایت حرفه ای - خدمات طراحی سایت

Wiki Article

برای مثال هنگامی که شما سفارش طراحی سایت فروشگاهی می دهید، تنها سایت شما از لحاظ فنی ساخته می شود و برای نمونه یک محصول در سایت قرار می گیرد. برای قرار دادن سایر محصولاتتان، آموزش لازم به شما داده خواهد شد. اما اگر بخواهید محتوای شما توسط ما وارد شود، هزینه آن جداگانه خواهد بود.

بعد از این که وردپرس را نصب کردید، باید تنظیمات مربوط به سایت را در آن انجام دهید. این تنظیمات مربوط به نام سایت، عضویت کاربران، ارسال نظر توسط کاربران و سایر تنظیمات اولیه است که باید با توجه به نوع فعالیت سایت‌تان آن‌ها را تعیین کنید.

سلام ممنون از مطالب بسیار خوبتون بسیار بدردبخور و مفید بود.  شهرام منتظری

ما در تارینوتک می توانیم به شما هر نیازی که داشته باشید در زمینه ی طراحی یک سایت خدماتی ارائه دهیم. با ما همراه باشید تا در این زمینه نفر اول حرفه خود شوید.

از طرف دیگر حتی در یک زمینه کاری مشترک، ممکن است تعرفه ها متفاوت باشد. دلیل آن هم امکانات مورد نظر کارفرما است که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.

در مقاله «هرآنچه باید در مورد سیستم مدیریت محتوا بدانید» بیشتر در مورد سیستم‌های مدیریت محتوا توضیح داده‌ایم.

وب سایت کارآمد باید ظاهری زیبا، سرعت لود خوب، رابط کاربری مناسب و همچنین دارای استانداردهای سئو باشد. در تارینوتک وب سایت های به دو روش طراحی می شوند: طراحی سایت وردپرس و طراحی سایت اختصاصی شما عزیزان می توانید با واحد طراحی سایت تارینوتک تماس بگیرید و با دریافت مشاوره رایگان بهترین تصمیم را برای نحوه پیاده سازی وب سایت خود در نظر بگیرید.

باید وظیفه هرکسی در این مسیر مشخص باشد تا از هرج و مرج و هدر رفتن زمان و نیروی انسانی جلوگیری شود.

سایت فروشگاهی امکاناتی دارد که قیمت آن را افزایش می دهد. از جمله سبد خرید و سیستم درگاه پرداختاز جمله مواردی هستند که قیمت سایت فروشگاهی با وردپرس را بیشتر از سایر نوع ها می کند.

بهتر هست که به فکر تغییر شرکت طراحی سایتتون باشین. اما حتما قبلش در مورد کیفیت خدمات پشتیبانی از مشتریان قبلی شرکتی که انتخاب کردین استعلام های لازم رو دریافت کنین.    مصطفی هدایتی

این مورد هم به هزینه و تعرفه طراحی سایت با وردپرس شما می افزاید. اما یک قدم بزرگ به سمت متفاوت بودن نسبت به رقبایتان می باشد.

همین موضوع باعث شده تا طراحی وب سایت و تولید سایت اثرگذار نیازمند دانش و تخصص بالا باشد. پس نتیجه میگریم طراحی سایت کاملا تخصصی بوده و با نگاه سطحی نمی توان در دنیای امروز رقابت کرد. ما شما را یک قدم جلوتر از رقبایتان قرار خواهیم داد.

خلق چنین اثری در کنار بهره مندی از دانش مهندسی می تواند در نگاه مخاطبین جاودانه شود و فارغ از زمان و مکان نماینده شایسته شما در دنیای مجازی باشد.

مرسی از مطالب مفید و جامعی که در اختیار مردم می گذارین. می خواستم بپرسم چرا انقدر محدوده قیمت های طراحی لینک منبع سایت وسیع و زیاده ؟ قیمت هایی که شرکت ها برای یک سایت اعلام میکنن از چند میلیون تا چند صد میلیون تومنه که خیلی اختلافه!
برای مثال هنگامی که شما سفارش طراحی سایت فروشگاهی می دهید، تنها سایت شما از لحاظ فنی ساخته می شود و برای نمونه یک محصول در سایت قرار می گیرد. برای قرار دادن سایر محصولاتتان، آموزش لازم به شما داده خواهد شد. اما اگر بخواهید محتوای شما توسط ما وارد شود، هزینه آن جداگانه خواهد بود.

مشتریان شما می توانند با جستجویی ساده به شما برسند و از خدمات شما بهره مند شود.

اولین گام در محتوا سازی، تعیین هدف محتوا است. هر برنامه ریزی اگر بدون هدف انجام شود، بی ثمر خواهد بود.

اگر هم هزینه خرید قالب‌ وردپرس برای شما زیاد است، پیشنهاد می‌کنم از قالب‌های رایگانی که در مخزن وردپرس وجود دارد استفاده کنید. بعضی از این قالب‌ها فارسی هستند و می‌توانید آن‌ها را روی سایت نصب کنید.

تا این جای کار سایت ما برای فعالیت آماده است و تمام پیش نیازهای لازم را انجام داده‌ایم. حالا وقتش رسیده که دسته بندی‌های لازم برای محصولات فروشگاه اینترنتی را ایجاد کنیم.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت این سایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

ضمن اینکه هزینه های طراحی سایت در ایران به طور متوسط بسیار کمتر از هزینه های طراحی در کشورهای اروپایی و آمریکایی است.    کیوان خسروی

چالش اصلی این است که نحوه ساخت سایت فروشگاهی را بلد نیستیم. احتمالا شما هم بارها به فکر لینک منبع طراحی سایت فروشگاهی افتاده‌اید. اما هر بار نمی‌دانستید که باید کار ایجاد سایت را از کجا شروع کنید. اینجا کلیک کنید به همین دلیل هم بی خیال ساخت سایت شدید.

وارد کردن اطلاعات یا همان دیتا اینتری از جمله خدمات تاثیر گذار بر قیمت سفارش طراحی سایت می باشد. قیمت هایی که در جدول قیمت مشاهده می فرمایید، بدون احتساب هزینه وارد کردن اطلاعات می باشند. اطلاعات شما شامل: عکس، متن، فیلم، صوت ، جدول های اکسل و… می باشد.

اگر شرکت طراحی داخلی ارید کافی است نمونه کارهای خود را به شکلی کاملا زیبا بیاورید.

این مورد هم به هزینه و تعرفه طراحی سایت با وردپرس شما می افزاید. اما یک قدم بزرگ به سمت متفاوت بودن نسبت به رقبایتان می باشد.

علاوه‌بر این بعضی از سایت‌های شناخته شده و قابل اعتماد، قالب‌های رایگان وردپرس را فارسی سازی می‌کنند و آن را به صورت رایگان برای دانلود قرار می‌دهند. قبل از دریافت یک قالب حتما از سازگار بودن آن با افزونه ‌های فروشگاه ساز وردپرس اطمینان پیدا کنید.

·           محاسبه تخفیف برای مشتریان ویژه بصورت خودکار

این ویژگی وردپرس باعث شده که کاربران زیادی آن را برای ساخت سایت انتخاب کنند. با مطالعه مقاله «وردپرس چیست؟ چه مزایا و معایبی دارد؟» بیشتر با این سیستم مدیریت محتوا و امکانات آن آشنا می‌شوید.

Report this wiki page